Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΟΥΝ (VIDEO)

για  ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ – ΜΕΣΗ – ΑΥΧΕΝΑ – ΠΛΑΤΗ 
Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για όλους και όλες , ανεξάρτητα το φύλλο και την ηλικία με τον όρο ότι θα αποφεύγονται συγκεκριμένες στάσεις ή ασκήσεις κατά τη διάρκεια της
εγκυμοσύνης και της έμμηνης ρύσης. Για να ξεκινήσετε χρειάζεστε ελαφρύ και άνετο ντύσιμο (χωρίς παπούτσια), που να επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση. Ένας χώρος ήρεμος και ζεστός θα σας προσφέρει τις κατάλληλες συνθήκες για να εκτελέσετε το πρόγραμμα και να ηρεμήσετε.

Εκτελέστε τις παρακάτω ασκήσεις από ένα λεπτό την κάθε άσκηση από 2 φορές.
1. Child pose
2. Spinal twist yoga pose
3.Donward dog
4. Balancing the cat yoga pose
5. Fish yoga pose
Μην ξεχνάτε οι αναπνοές να είναι βαθιές και ίσης διαρκείας η αναπνοή με την εκπνοή.
Καλή επιτυχία!

*Μην ξεχνάτε να πατάτε τις μπλε κάρτες για να βλέπετε τις ασκήσεις σε video!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου